Görevleri;
Malmüdürlüğünün görevleri 178 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin Ek 20. maddesi ve bu maddeyi yeniden düzenleyen 19.06.1994 tarih ve 543 sayılı KHK.’nin 15. maddesi hükümlerine göre yapılmaktadır. Bu maddeye istinaden devletin gelirlerini tahsil etmek, genel bütçeye dahil daire ve kuruluşların tahakkuk eden giderlerini hak sahiplerine ödemek, , hazine davalarını takip etmek, tahsil edilen gelirlerin kaydını tutmak, gelir servisince yapılan iş ve işlemlerin takip etmek ayrıca diğer kanunlarla Malmüdürlüğüne verilmiş iş ve işlemlerle ilgili görevleri yapmak görev alanları içindedir.
Teşkilat Yapısı;
Maliye Bakanlığının taşra teşkilatı olan MalMüdürlüğü; Muhasebe Servisi, Vezne Servisi,Muhakemat Servisi ve Gelir Servisinin teşekkülü ile görev yapmaktadır.
Kadro ve Personel Durumu;
Kurum; 1 Malmüdürü V., 4 V.H.K.İ., 1 Şoför ve 1 Hizmetli olmak üzere toplam 7 personel ile hizmet vermektedir.
Bina, Lojman, Diğer Sosyal ve Yardımcı Tesisler Durumu;
Hükümet Konağının 2. katında hizmet vermektedir. 1 adet lojmanı var ancak lojman kullanım dışıdır.
Araç-Makine Parkı ve Teçhizat Durumu
Müdürlüğe ait araç yoktur.. Hükümet Konağına ait otopark bulunmamaktadır.
İLETİŞİM:
0.362.7713071 (Müdür)
0.362.7713126 (Muhasebe Tel-Fax)
0.362.7713475 (Gelir Tel)
0.362.7714410 (Gelir Fax)